„Nielsen“ вече следи и радиата

Nielsen

Настават славни времена за рекламодателите и пийпълметриците, защото вече и радиото у нас е обект на пийпълметрията. „Nielsen Admosphere Bulgaria“ заедно с агенция „IPSOS“ се заемат със задачата да измерят аудиторията на различните радиостанции в България. Изследването се осъществява с помощта на 1000 интервюта месечно, както и аналитичния софтуер на „IPSOS“. Агенцията, която наскоро смени името си и вече е известна като „Nielsen Admosphere Bulgaria“, е започнала измерванията на рейтингите заедно с партньора си и резултатите за първото тримесечие на годината ще бъдат разпространени в началото на идния месец. Твърди се, че те вече са сключили договори с някои от най-големите радиовериги у нас.

Comment

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s