Визуалната опаковка на bTV Comedy с номинация за награда PromaxBDA

btv_comedy

Графичната опаковка на комедийният канал на bTV Media Group – bTV Comedy е с номинация в категорията „Звуков дизайн“ („Sound Design“) за престижните награди на фестивала PromaxBDA с още четири медийни компании от Европа. Победителят ще стане ясен в края на март на церемония в Берлин. Новото лого и визия на bTV Comedy дебютираха в ефира на 5 декември 2014 по повод петата годишнина от създаването на канала.

Новата визия подчертава уникалното съдържание на bTV Comedy – само хумористични сериали, филми и предавания за добро настроение. Новата опаковка, в съчетание със силната програма, доведе до 33% ръст в гледаемостта на телевизията сред младата аудитория само месец след въвеждането й в ефир, подчертават още от bTV по данни на пийпълметричната агенция ГАРБ. Забавните герои и джингли, използвани в опаковката, съчетани с анимацията и графичните елементи, са в унисон със слогана „Нищо сериозно“ и допринасят за атмосферата, която каналът създава у почитателите на качествения телевизионен хумор. „Веселата компания“ на bTV Comedy вече намери израз и във фен страницата на канала Cartoon Network във Facebook, като се радва и на висока популярност сред зрителите. Наградите на PromaxBDA всяка година отличават най-добрите постижения в света в областта на дизайна и маркетинга на електронни и интерактивни медии. Конкурсите се провеждат на няколко континента.

Advertisements

Comment

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s