Boomerang ще ребрандира през 2015 г.

Boomerang_Logo_2014

Днес от Turner Broadcasting System обявиха, че втората най-популярна детска марка на медийната група – Boomerang ще ребрандира през 2015 г. в САЩ и Европа. Латиноамериканските канали вече са ребрадирани от 28 септември, а Австралия още на 3 ноември тази година ще бъде преобразуван.

Освен новото лого и визия, които имат препратка към сегашната визия на Cartoon Network, Boomerang ще предложи програма с любими поредици от Warner Bros., Hanna-Barbera, Cartoon Network и MGM Studios, купени анимации от цял свят, както и за първи път оригинални продукции.

„Новото начало за Boomerang в ролята на втори канал-флагман е доказателство за световното му признание“, каза Герхард Цейлер, президент на Turner Broadcasting System International Inc. „Изключително горди сме да бъдем свидетели на прераждането на този канал. Неговите стилистика и въздействие са определящи за достойнствата и високото му качество и му отреждат място сред модерните брандове. Това е поредна стъпка в стратегията ни да продължим изграждането на нашата международна мрежа за деца.“
„Boomerang винаги е бил безспорен фаворит на зрители от различни поколения“, коментира Кристина Милър, Президент и Генерален мениджър на Cartoon Network, Adult Swim и Boomerang (САЩ). „За нас това е уникална възможност не само да дадем нова дефиниция на семейното забавление, но и да обогатим и пренесем на следващо ниво нашето глобално портфолио от продукти за деца и да го позиционираме във всички платформи – също като Cartoon Network.“

Advertisements

Comment

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s