"А група" вдигна интереса към Диема

DiemaBack

След като Нова Броудкастинг Груп придоби правата за излъчване на българското футболно първенство те избраха да пуснат „А група“ за излъчване по втория канал на медията – Диема. Още първите срещи от родният шампионат са повишили интереса към канала, издигайки го до първа позиция в съботния ден по данни на агенция Медиярисърч, част от Ниелсен Груп. Мачът между Лудогорец и ЦСКА, излъчен пряко по Диема от 20:00 до 21:50 е събрал аудиторен дял от 18,5% по данни на Медиярисърч (Ниелсен) в таргет група All+4. Нова ТВ събира аудитория от 12,7% по това време, а БТВ – 11,6%.

В категория 18-49 years пазарният дял на Диема е 18,3% по време на мача, а на Нова ТВ – 16,5%. БТВ е на трета позиция с 12,1% по данни на Медиярисърч (Ниелсен). Диема никога до сега не е постигала първа позиция през годините, а цялостният интерес към канала не беше особено задоволителен. На по-голяма аудитория се радваха срещите от английската Висша лига, които този сезон през по-голямата си част ще се излъчват по Нова Спорт. Нова Груп ще излъчват родното първенство за следващите два сезона напред (колкото трябваше да излъчват и ТВ7), а мачовете ще бъдат разпределени между Нова ТВ и Диема. Нова Спорт и Нова Спорт ХД ще предават срещите на запис. Кои мачове ще предава медията до края на сезона ще стане ясно в края на месеца, а до края на август са предвидени по 4 мача на кръг в ефира на телевизия Диема, с акцент към грандовете на българският футбол.

Advertisements

Comment

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s