bTV с най-голямо зрителско доверие според проучване на институт "Отворено общество"

btv2013

bTV получава най-голямо доверие сред зрителите, похвалиха се от медията на база данни на проучване на институт „Отворено общество“ от национално представително изследване на общественото мнение, проведено между 16 юни и 6 юли 2014 година. bTV получава зрителско доверие от 43%, показват данните от изследването. Втора е БНТ с 21%, а трета – Нова ТВ с 20%. TV7 получава доверие от 2%, а след нея се нареждат телевизия СКАТ с 1% и Канал 3 с 0,4%. „Благодарим на зрителите за доверието! Освен като признание за професионализъм, приемаме доверието им и като отговорност. Нашата задача е не просто да отразяваме събитията, а активно да търсим важни за обществото теми и да ги представяме обективно, в контекст, който показва значението им”, коментира Венелин Петков, директор „Новини, актуални предавания и спорт“ в bTV Media Group.

2110208577
2110208578

Близо 79% от анкетираните имат доверие в телевизионните медии. Интернет сайтовете получават подкрепа от 14%. Едва по 3% всеки вземат радио станциите и вестникарските издания. Най-голямо доверие сред радио станциите получава БНР програма „Хоризонт“ с 23%, следвана от Дарик радио и БГ радио с по 7%, а на четвърта позиция е програма „Христо Ботев“ с 3%. Вестник „24 часа“ събира най-голямо доверие сред печатните издания със 17,5%, следвани от вестниците „Труд“ и „Телеграф“ с по 8,6%. След тях се нареждат вестник „Стандарт“ с 4,2%, пенсионерското издание „Трета възраст“ с 3,8% и вестник „Преса“ с 1,8%.

Comment

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s