Нова Броудкастинг Груп пое рекламните продажби на музикалната City TV

сити

От Нова Броудкастинг Груп обявиха днес, че са поели рекламните продажни на музикалната телевизия City TV, част от групата на Communicorp Group, която включва още радиата Радио 1, Радио 1 Рок, БГ Радио, радио Енерджи, радио Вероника, радио Сити и радио Нова. Така Нова Груп затвърждава позицията си на медия, отговаряща за рекламите на най-много партньорски канали в България. До сега за рекламите на City TV отговаряше bTV Media Group, които в момента продължават да отговарят и за рекламите на кулинарната телевизия Фиеста ТВ. От Нова ТВ освен за собствените си канали представят пред рекламната индустрия още каналите на FOX International Channels, групата на Discovery Communications, каналите на AXN, както и детските телевизии Cartoon Network и Disney Channel.

По-долу може да видите и пълният прес-релийз на Нова Броудкастинг Груп:

От 1 август 2014 Нова Броудкастинг Груп ще поеме продажбата на реклама на City TV – водеща музикална телевизия в България, част от Communicorp Group. Медийната група е най-голямата радио верига в страната със седем радиостанции и една музикална телевизия.

„Щастливи сме да обявим, че City TV e най-новото попълнение в нашето голямо семейство от канали, които ни се доверяват да ги представляваме пред рекламната индустрия в България. Така портфолиото от телевизионни канали, чиято реклама управляваме, се обогатява значително – ние продаваме рекламното време на общо 6 медийни групи и 16 телевизионни канала (включително City TV). Това затвърждава категорично позицията ни на водеща медийна група, която предоставя безгранични възможности на своите клиенти за достигане до желаната от тях аудитория. Нещо повече, доверието, което получаваме от Communicorp в период, в който обявихме намерението си да сменим доставчика на пийпълметрични данни, за нас е ясен знак, че вървим в правилната посока и че не сме сами в този процес”, каза Вики Политова, Главен оперативен директор на Нова Броудкастинг Груп. Към момента Нова Броудкастинг Груп отговаря за рекламните продажби в България на 6 международни медийни групи, сред които: FOX International Channels (FOX TV, FOX Crime, FOX Life, 24kitchen и National Geographic), Discovery Channels (Discovery Channel и TLC), Disney Channel, Cartoon Network и AXN. Добавяйки и собствените канали – Нова ТВ, Диема, Диема Фемили, Кино Нова и Нова Спорт, броят на телевизионните канали, чиито рекламни продажби медийната група управлява, достига общо 15. City TV е 16 канал, който ще бъде представляван от Нова Броудкастинг Груп.

„Радваме се, че договорихме партньорство с MTG и Нова Броудкастинг Груп, които имат доказан успешен опит в продажбата на реклама в комбинация на собствени и партньорски телевизионни канали“, сподели Николай Янчовичин, управител на City TV. „Вярваме, че телевизия CITY, водещата музикална телевизия в България, с много силен бранд, с хитово звучене и подчертано младежка аудитория, ексклузивен партньор на MTV за България, ще бъде ценна добавка към каналите, които MTG продава. Партньорството ни ще донесе ползи както за нас и за MTG, така и за рекламодателите, които търсят директен достъп до младата и активна българска аудитория”, допълни той.

Comment

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s