Бърз ТВ обзор на 23 юли

BGTVs

    Mediaresearch стана част от Nielsen Group

mediareaserch

Днес бе подписан договор, съгласно който, AC Nielsen Netherlands придобива 51% от акциите в Mediaresearch. Това стратегическо партньорство на Mediaresearch обещава да ускори и разшири разпространението на висококачествените чешки технологии, както и да подкрепи текущите проекти на компанията, по-специално тези на чуждестранни пазари. Admosphere (UK) Ltd., собственици на която са Iain Nils Hessey Rügheimer, Vladimír Komár, Tereza Šimečková и Michal Jordan, продължава да притежава останалите 49% от акциите в Mediaresearch. Досегашната стратегия на Mediaresearch няма да бъде променяна. В съответствие с постигнатото с новия партньор споразумение, компанията ще продължи да развива чешките технологии, като при това ще запази фокуса на дейността си и гамата на предлаганите продукти. В допълнение, стратегическото партньорство ще даде възможност на Mediaresearch, а така също на нейните настоящи и бъдещи клиенти, да работят с технологиите и продуктите на Nielsen. Двете компании имат желание да се възползват и от синергичния ефект от партньорството, което ще позволи предлагането на нови изследвания и продукти на пазара. В Република Чехия ще развиват дейност и ще предлагат взаимно допълващи се услуги две от сестринските компании в холдинга – AC Nielsen CR, която ще фокусира дейността си основно в областта на ритейл-мониторинга и Mediaresearch, която до края на годината ще се преименува на Nielsen Admosphere. Tereza Šimečková и Michal Jordan бяха избрани за изпълнителни директори в състава на новия петчленен Съвет на директорите на Mediaresearch, в който още влизат Kyriakos Kyriakou (Директор за централна и източна Европа, и изпълнителен директор на AC Nielsen CR), а така също Alain Couttolenc и Vittorio Sala от европейската централа на Nielsen. „Много сме доволни, че дълго продължелите преговори доведоха до успешен край и за двете страни“, каза председателката на Съвета на Директорите на Mediaresearch, Tereza Šimečková, като добави: „Това сливане разкрива нови възможности за растеж на нашата компания, но в същото време, за мен то е израз на признателност, както и оценка за свършената работата и качествата на целия екип от групата на Mediaresearch.“ Заместник-председателят на Съвета на директорите, Michal Jordan, допълни: „Ние силно вярваме, че това сливане ще даде възможност за по-нататъшно развитие и укрепване на нашите позиции, както на вътрешния, така и на външните пазари, а това ще доведе до нови проекти, изгодни както за нас, така и за нашите настоящи и бъдещи клиенти“. Всички дружества от групата на Mediaresearch, в които компанията притежава мажоритарен дял, стават част от международния холдинг Nielsen. Това са компаниите Admosphere, Adwind Software, Prime Time, Mediaresearch Slovakia и Mediaresearch Bulgaria.

    Мечти и отчаяние в „Революция Z“

Революция-Z

В следващия епизод на „Революция Z” по bTV Cinema Боби ще бъде завладян от мечтата и амбицията да спечели Мира. А Тино – от отчаянието, че е загубил Ани завинаги. Дали интемните отношения ще се отразят на групата или музикантите ще свирят въпреки всичко. Цеков отново се заема с „диригентството” на училището – и то с размах. Като „изцяло нов човек”, той ще представи плана си за развитие на гимназията и издигането и до стандартите на немските учебни заведения. Но една ревизия тотално ще обърка плановете му. Дали ще успее да се справи с тези „нечовеци” – инспекторите, ще стане ясно утре вечер от 20:00 часа по bTV Cinema. Доказателствата за любовта на Боби към Мира започват сериозно да дразнят Ани, но и тайно да се харесват на продуцентската дъщеря. А басистът е напълно отдаден на целта си. Ще успее ли обаче да преодолее нейната недостъпност? Савов също се опита да се адаптира към семейния живот – самоотвержено се включва в домашните задължения, дори се отказва от купони. Но докога ли? Жертвоготовен ще бъде и Цеков. Способен на всичко, за да запази имиджа и мира в училище, той ще накара преподавателките да се почувстват като ученички. Междувременно, преследването между Маринова и Дънкан ще навлезе в критична фаза. И въпреки, че ще получи неочаквана подкрепа, учителката по физическо ще се окаже плътно притисната до стената. Какво още ще се случи в „Революция Z” – утре вечер от 20:00 часа по bTV Cinema.

    Инспектор Кейт Бекет от „Касъл” се гордее с балканските си корени

Nova TV logo 2D

Актрисата Стана Катич, позната на българските зрители като полицейски инспектор Кейт Бекет от сериала „Касъл”, се доказва като мъжко момиче не само на малкия екран, но и в живота. Тя често сама изпълнява каскадьорските номера в поредицата, като предстоящият премиерен шести сезон на „Касъл”, който започва на 28 юли от 20:00 по Нова ТВ, не прави изключение. Това обаче не трябва да учудва предвид сериозната спортна подготовка на американската актриса. Касич активно спортува и колкото и нетипично да звучи за една дама, е запален фен на футбола, каратето и баскетбола. Вероятно за влечението ѝ към екстремните спортове и преживявания допринася нейната балканска кръв. Макар Катич да е родена в Канада, родителите й са хървати от Далмация, а тя не крие привързаността си към своите балкански корени. Днес Катич има двойно гражданство – американско и канадско, говори пет езика и категорично заявява, че любимата ѝ книга е „Зорбас гърка” на Никос Казандзакис. Успоредно с актьорската кариера, тя е и истински активист за благото на Лос Анджелис. Само преди няколко години стартира кампания на име „Проектът за алтернативно пътуване” – неговата цел е да подобри околната среда, като стимулира хората да не използват автомобилите си – само така Лос Анджелис може да се превърне в едно по-добро място, убедена е Катич. Не пропускайте да видите каскадите на Стана Катич в премиерния шести сезон на „Касъл” от от 28 юли от 20:00 по Нова ТВ.

    Решават днес ще се дава ли ЦСКА – Левски по телевизията

agrupa

Искат от ТВ7 да плати или да пусне мача на пазара, съобщава вестник „Стандарт“. Ще се дава ли дербито ЦСКА – „Левски“ тази неделя по телевизията? Отговор трябва да бъде даден днес след среща на високо ниво между ТВ7 и „Футбол Про Медия“, която държи правата. Най-сигурно засега е да се купи билет за вечното дерби на 27 юли. Другата опция са радиата БНР или „Дарик“, които са си платили на „Футбол Про Медия“. От фирмата вчера уведомиха с официално писмо телевизията, която има 3-годишен договор да показва „А“ група, че няма да могат да излъчват първенството. Причината е неспазване на контракта за сезон 2014/15. Според него до 15 юли телевизията трябваше да плати на „Футбол Про Медия“ 2,5 милиона лева или да прекрати договора срещу съответната неустойка. Това не стана и от фирмата на добра воля позволиха излъчването на срещите от I кръг на първенството, като се надяваха ТВ7 да намери пари за първия транш. След като това не стана, от „Футбол Про Медия“ трябваше да търсят спешно средства, за да платят на клубовете 40% от 5 млн. за правата. Ако до 15 август все пак от ТВ7 намерят пари за договора си с „Футбол Про Медиа“, то отново ще излъчват мачовете. Ако това не стане, фирмата вероятно ще ги продаде на друга телевизия, защото българското футболно първенство си остава най-гледаното. Интерес има от четири телевизии – БНТ, БТВ, Нова ТВ и БГ САТ с каналите ТВ+ и Ф+. Към интернет правата интерес проявява „Спортал“. Нищо чудно днес да бъде предложено на ТВ7 да пусне само дербито ЦСКА- „Левски“ на друга телевизия срещу съответна компенсация. Позицията на медията е ясна – нужна е отсрочка за парите, докато отвори КТБ. В банката са блокирани сметките на ТВ7, уточняват още от изданието.

Advertisements

Comment

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s