Рейтинг: ТОП 50 за май 2014

rait

Излязоха и рейтинг данните на GARB за месечната гледаемост за май 2014. bTV окупира цялата челна дестка чак до 15 позиция. На номер 15 се нарежда Нова ТВ с най-гледаната им продукция за месеца – „Като две капки вода“. Най-гледаната продукция на bTV продължава убедително да е хитовия турски сериал „Север-Юг“ със 15,7% рейтинг и 45,9% пазарен дял. На второ място е „България търси талант“ с 12,8% рейтинг и 36,8% дял, трети са комиците с 12,3% рейтинг и 36% дял, а на четвърто място е централната емисия новини с 11,7% рейтинг и 44,3% дял. Най-гледаната продукция на Нова ТВ – „капките“ събира 7,2% рейтинг и 21,3% дял. Най-гледаната продукция, излъчена в ефира на TV7 е на 24 позиция и е двубоят на финала на турнира за Купата на България по футбол между Лудогорец (Разград) и Ботев (Пловдив) с 6,2% рейтинг и 17,4% дял. БНТ присъстват само с една продукция в класацията – на 39 позиция с парада по случай 6 май. Празничният марш събира 5,2% рейтинг и 29,3% пазарен дял. Ето и пълното подреждане на GARB за таргет група „All+4″:

top40mai

ТОП 10 на новинарските емисии през май 2014

Тук изненади няма. „bTV Новините“ заемат еднолично първите три места и в двете таргет групи. „Новините на Нова ТВ“ са плътно зад тях на четвърта позиция. „По света и у нас“ на БНТ пък показват незадоволителни резултати в дъното на класацията – съответно на 8 място в категория „All+4“ и на 10 позиция в категория 18-49 years. Новините на TV7 пък отново изобщо не попадат в класацията.

topnovini

ТОП 5 на сутрешни те блокове през март 2014

bTV отново е категоричен лидер с „Тази сутрин“ с дял около 32% и за двете таргет групи. На второ и трето място са блоковете на Нова ТВ „Здравей, България“ и „Събуди се“, а на четвърта и пета позиция са съответно сутрешите предавания на БНТ и на TV7.

topblokove

Рейтинг анализ на bTV Media Group

realitymai

Класацията топ 50 на най-гледаните програми в България за трети пореден месец отчита ръст сред зрителите на bTV на възраст 18-34 и вече ясно подчертава тенденцията телевизията да бъде предпочитаният избор на младата аудитория. И през май близо 40% от младата аудитория е следила събитията на сцената на шоуто „България търси талант”, което през този телевизионен сезон се превърна в най-гледаното развлекателно предаване. Това е близо два пъти повече от следващото по гледаемост телевизионно шоу – „Като две капки вода. bTV Новините в 19:00 часа също запазват устойчивата тенденция на два пъти повече зрители в сравнение с централната емисия на втория по гледаемост канал. Събитията и резултатите в деня на евровота – 25 май, телевизионната аудитория е проследила чрез ефира на bTV и „#Евровот 2014”, което е и единственото студио, посветено на изборите, което влиза в месечната класация при различните таргет групи. В челните позиции на класацията топ 50 за май, в която близо 2/3 от програмите са на bTV, влизат още bTV Новините – централната новинарска емисия и авторските журналистически филми в bTV Репортерите. Сред най-предпочетените програми са още сериалите „Столичани в повече” и „Фамилията”, шоуто „Комиците” и „Предай нататък”. В класацията за месец май влиза и финалът на УЕФА Шампионска лига, излъчен по bTV Action, който в таргет групата 18-49 отбелязва 20.4% аудиторен дял.

reailitymay

Един отговор на “Рейтинг: ТОП 50 за май 2014

  1. Pingback: „На Седмия ден“ 22 юни 2014 - BG TV News·

Comment

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s