Рейтинг: Очаквано БНТ първи по гледамост за началото на Световното

FIFA-logo

Очаквано Българската национална телевизия излезе с рейтинг данни на ГАРБ за рекордна гледаемост в първия ден на Мондиала в Бразилия. 771 хиляди зрителя са гледали откриването на Световното по футбол пряко в ефира на БНТ 1 и БНТ HD, а 80 000 потребителя са гледали в интернет на платформите tv.bnt.bg и http://www.bnt.bg/fifaworldcup.

bntworldcup1

По време на церемонията на откриването общо каналите БНТ 1 и БНТ HD са събрали 11,1% рейтинг. Коментарното студио с Камен Алипиев и Ели Гигова „Всички в един ритъм“ е било гледано от 607 хиляди зрителя и е събрало 8,7% рейтинг, а първият двубой от Мондиала Бразилия – Хърватия е приковал пред екраните общо 645 хиляди зрителя и е с рейтинг от 9,3%.

bntworldcup2

Първата среща от Мондиал 2014, завършила с победа на домакините от Бразилия с 3-1 срещу гостите от Хърватия е събрала близо 43,3% общ пазарен дял за БНТ 1 и БНТ HD. 17,2% са гледали bTV, 6,9% са предпочели Нова ТВ, а 1,2% – програмата на TV7. 31,3% пък са гледали всичко останало.

bntworldcup3

На откриването БНТ 1 и БНТ HD събират 35,2% пазарен дял срещу 24,8% за bTV, 10,2% съответно за Нова ТВ и само 2% за TV7. Останалите телевизии в ефира събират общо 27,8% пазарен дял.

bntworldcup4

Коментарното студио на държавната телевизия е с дял от 27,2% срещу 24,3% за bTV, 12,4% за Нова ТВ и отново само 2% за TV7. 34,1% е общият дял на всички останали.

По-долу вижте официалният прессрелийз на БНТ:

771 хиляди души са гледали снощи откриването на Световното първенство по футбол в Бразилия по БНТ 1 и БНТ HD. Още почти 80 000 проследиха зрелищния спектакъл и първия мач на живо в Интернет. С постигнатия рейтинг от 11,1% БНТ отново е лидер в телевизионния ефир. По данни на ГАРБ медията е на първо място по гледаемост в часовия пояс 21:15 – 01:00 часа. Студиото „Всички в един ритъм” е гледано от 607 хиляди души /8,7% рейтинг/, а първата среща от Мондиала е проследена от 645 хиляди души. Извън официалните данни, имаше още хиляди фенове на футбола, които изгледаха старта на Мондиала на открито в компанията на приятели. Стотици се събраха и във фен зоната зад НДК, за да споделят емоцията. Това се видя от преките включвания от там по време на студиото „Всички в един ритъм”. БНТ постигна пазарен дял от 43,4% по време на първата среща от шампионата между Бразилия и Хърватска.

Специално за Мондиала, БНТ предостави на своите Интернет потребители услугата „catch-up“, която позволява живото предаване да се връща назад до един час. Тази услуга е достъпна през сайта http://www.bnt.bg/fifaworldcup. На този сайт – платформата, която предлага статистики в реално време на играещия се мач, е привлякла над 10 000 потребители по време на срещата между Бразилия и Хърватска. Над 80% бе запълнено рекламното време по БНТ 1 и БНТ HD. Най-активни са рекламодатели от сферата на комуникациите, безалкохолни и нискоалкохолни напитки, банки, автомобили и спортни стоки. Тази година националната телевизия предлага и ексклузивни възможности за реклама на специално изработения сайт за Световното първенство по футбол 2014. Гледайте Световното по футбол по БНТ 1, БНТ 2, БНТ HD и онлайн на http://www.bnt.bg/fifaworldcup

Advertisements

Comment

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s