Бърз ТВ обзор на 9 юни

BGTVs

    От утре – Новините на Нова ТВ вече от 22:00

novanews

От утре, 10 юни, точно в 22:00, Николай Дойнов и Ани Салич ще дадат старт на специалното лятно издание на Новините на Нова ТВ. Премиерата на лятната новинарска емисия ще започне веднага след премиерния четвърти сезон на „Хавай 5-0”, за да представи на зрителите най-важното от света и страната в удобно за тях време. Така през целия летен сезон двамата ще казват „Добър вечер” два пъти през деня – веднъж в централната новинарска емисия от 19:00 и втори път – в специалното лятно издание от 22:00. Не пропускайте специалното лятно издание на Новините на Нова ТВ с Николай Дойнов и Ани Салич – от 10 юни, всеки делничен ден от 22:00.

    „18+“ епизод на „Валя и Моро превземат света“ след 23:00 по TV7

tv7 header

6-ти епизод на туристическото риалити по изключение ще бъде излъчен в сряда от 23:00, вместо в обичайния час на шоуто – от 21:30. Причината е, че приключенията на ромите продължават в Амстердам, в квартала на червените фенери – някои от световноизвестните пикантни атракции там ги отвеждат далеч встрани от правия път. Водени от любопитството си, Валя и Моро ще попаднат в традиционен кафе-шоп, където ще опитат първата си специална цигара. Зрителите предстои да видят непосредствените им впечатления от нетрадиционното преживяване. Моро продължава своята тайна мисия за проучване и оценка на женската красота в Европа. Тази задача ще му позволи да направи много цветисти коментари за физическите качества на холандките, но като цяло нашият герой е благосклонен. Проучването му обаче ще стигне още по-далеч от обикновеното наблюдение. Моро се отправя към квартала на червените фенери, където посещава един „бутик за пазаруване на жени“. Как се пазарува, какви са цените и правилата за консумация в „тоя супермаркет“, Моро ще разбере от първа ръка. Докъде ще стигне неговото любопитство и ще се осмели ли да стигне докрай в проучването си? Ще разберем тази сряда по TV7, по изключение – от 23:00 часа!

    Нова ТВ и НетИнфо с награди от фестивала Медиямикс

programanova

Нова ТВ и НетИнфо, част от Нова Броудкастинг Груп, получиха отличия по време на 20-ото издание на годишния медиен фестивал Медиямикс 2014 в Албена. Признанието за Нова ТВ е в категорията „Телевизия” за първа частна телевизия, сдобила се с лиценз за национален ефир. В категорията „Уеб” като първа интернет медия беше отличена НетИнфо, в чието портфолио са сайтовете Vesti.bg, Sinoptik.bg, Edna.bg, АБВ Поща, сайтът за видеосподеляне Vbox7.com и други. Медийният фестивал в Албена продължи четири дни, като програмата включваше презентации и дискусии с участието на популярни лица от медиите у нас, журналисти и блогъри. Основният фокус на събитието бяха темите, свързани със свободата на словото и образа на „другия” в новините. Сред акцентите в дискусиите беше и бъдещето на медиите след фрагментирането на новинарския поток чрез тв екрана, радиото, информацията от Фейсбук и печатните издания. Церемонията за връчването на отличията Медиямикс 2014 отбеляза финала на 20-то издание на медийния фестивал в Албена.

    “Под прикритие” и БНТ с награда за най-продаван телевизионен продукт от Медиямикс 2014

PROGRAMAbnt1

Хитовият сериал на БНТ „Под прикритие” бе отличен на най-престижния медиен фестивал у нас – Медиямикс. Поредицата прибави към отличията си още едно – за най-продаван телевизионен продукт. “За нас това е една голяма отговорност, защото е важно да направим успешно съчетание между традицията и всичко ново, което предлага днешният ден. БНТ никога не се е плашила от предизвикателствата и тази награда е доказателство за това. Вече имаме вътрешна конкуренция, защото сериалът „Четвърта власт” върви по стъпките на „Под прикритие” – с тези думи генералният директор на националната телевизия Вяра Анкова прие наградата. Последният ден на медийния фестивал Медиямикс 2014 бе посветен на годишнината на БНТ, където телевизията презентира по ефектен начин 55 години история, успехи, настоящи и бъдещи проекти. Водещата на „Референдум” Добрина Чешмеджиева представи цяла една епоха за България, белязана от появата на българската телевизия – от времето, когато съседите се събираха пред единствения телевизор в квартала, до възможността да гледаме любимите предавания на лаптопите си. Архивни кадри припомниха, че БНТ е тази, която създава знакови лица в журналистиката, предавания – еталони в публицистиката, първия телевизионен филм, първия телевизионен театър, дори първото телевизионно риалити. Презентацията демонстрира как БНТ успешно съчетава мисията си на обществена телевизия с предизвикателствата на конкурентната медийна среда. Годишнината на най-старата и авторитетна телевизия бе отпразнувана на плажно парти в събота вечерта, веднага след края на юбилейното 20-то издание на Медиямикс. Медията събра колеги, партньори, приятели и конкуренти на огнено шоу на плажа. Под звездното небе бе изписано с горящи букви „55 БНТ”. За доброто настроение на гостите беше избрана младата, но амбициозна група „Фънки Мирикъл”. Така обществената телевизия доказа за пореден път, че независимо от дългата си история може да изненадва винаги с ново лице, залагайки на младите хора и тяхната креативност. Селекция от 55 класни вина дегустираха гостите, а в края на вечерта получиха тениски с логата на всички емблематични предавания на БНТ.

Comment

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s