GARB: bTV е по-гледана в изборната нощ [обновена]

izbori2014-btv

Вчера по време на Изборите за Европейски парламент, според GARB, bTV и изборното студио „#Евровот 2014“ са най-гледаната специална изборна програма. Както знаете, малко по-рано днес от „Нова ТВ“ разпратиха данни на конкурентната агенция Mediaresearch, според която bTV е по-малко гледана от „Нова ТВ“. Сблъсъкът bTV и GARB срещу „Нова ТВ“ и Mediaresearch се появява не за първи път, тъй като преди време също е имало подобни ситуации. Но, трябва да отбележим, че данните на Mediaresearch са за таргет-групата All4+, а тези на GARB са за 18-49. Освен това друга важна подробност, която повече има отношение за самия бранш, е, че всъщност GARB е официално приетата пийпълметрична агенция от рекламодателите и телевизиите и съответно нейните данни би следвало да са с по-голяма тежест.

25-05-2014 1

Според данните на GARB от 17:00 до 22:30 часа bTV е била гледана от 22,8% от зрителите на възраст между 18 и 49 години, на второ място се нарежда „Нова ТВ“ с „Кой в Европа?“ с Анна Цолова и Виктор Николаев и съответно 13,9% дял (разликата между тях е 64%). БНТ 1 и „Нощта на избора“ с водещ Добрина Чешмеджиева са привлякли 7,1% от зрителите, а изборното студио на TV7 – „Денят на избора“ с водещи Мая Костадинова и Стойчо Керев е било предпочетено от едва 3,7% от зрителите.

25-05-2014 3

По време на пресконференциите от 22:30 до 01:45 часа bTV е била предпочетена от 27,4% от зрителите, въпреки че тя не ги излъчваше. Пресконференциите и продължението на студиото „#Евровот 2014“ с водещ Антон Хекимян бяха отразени по bTV Action, който пък е предпочетен от 5,2% от зрителите и е четвъртата по гледаемост телевизия. Това е с 146% повече от пазарния дял на петата TV7 – с 2,1% пазарен дял. Но, нека се върнем към второто и третото място. „Нова ТВ“ е била предпочетена от 16,9%, а БНТ 1 – от 7,5% от зрителите на възраст между 18 и 49 години.

25-05-2014 2

Виж цялото прес-съобщение на bTV:

Изборното студио на bTV е категоричният победител на Евроизбори 2014

Българските зрители избраха категорично новинарския екип на bTV в изборната вечер. Те се довериха на интерактивния изборен форум с водещ Антон Хекимян, изпълнен с живи включвания и журналистически разследвания.

Данните на пийпълметричната агенция ГАРБ за периода 17:00 – 22:30 доказват недвусмислено, че форумът на bTV е бил безспорният лидер в националния ефир в сравнение с предаванията на втората и третата по гледаемост телевизии (26,1 срещу 16,9 и 10,8 пункта при цялата аудитория и 22,8 срещу 13,9 и 7,1 пункта във възрастовата група 18-49 години).

ГАРБ е единствената легитимна пийпълметрична агенция в България. Публикуваните от нея данни са официални и се използват от цялата рекламно–медийна индустрия в страната.

Резултатите от изборната вечер затвърждават трайната тенденция на ръст на доверието в bTV Новините. Пийпълметричните данни в последния месец недвусмислено показват драстичната разлика в броя на зрителите на централните емисии и растящата преднина на bTV. Все по-често аудиторията на bTV Новините в 19:00 е над два пъти по-голяма от тази на прекия конкурент.

3 отговора на “GARB: bTV е по-гледана в изборната нощ [обновена]

  1. Pingback: Mediaresearch: „Нова ТВ“ е била по-гледана от bTV в изборната нощ [обновена] - BG TV News·

  2. tazi agenzia niama dori websait.?!shte se uchudia ako nova tv niakoga e bila 1va v garb ili obratnoto btv 1va v mediaresearch.novatv vzima dobri pohvati ot cnn usa.btv ne stavat i ne im viarvam na agenziata koiato niama websait.

  3. Pingback: „На Седмия ден“ 1 юни 2014 - BG TV News·

Comment

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s