Вие пожелахте: Фабиан Риос

Фабиан Риос се превърна в един от любимите злодеи на Телемундо.

 Роден в Колумбия, от малък знае с какво иска да се занимава. В търсене на успеха е задължен да остави семейството си и да отиде сам в столицата, за да учи за актьор. Но за да се издържа, навлиза в света на моделството. Малко по малко си проправя път към телевизията. През 2002 дебютира в младежката теленовела „Седем пъти Аманда“ („Siete veces Amanda“), за което беше номиниран като Откритие на годината. Снимал се е в „Истинският Родриго“ („El Auténtico Rodrigo Leal“), „Бащи и деца“ („Padres e hijos“) и други, но става известен с ролята си в успешната телемундела „Силикон за рая“ („Sin senos no hay paraíso“), която след това му донася главна роля в „Доня Бея“ („Doña Bella“) с Шарик Леон през 2010. Именно през тази година Риос решава да поеме по нов път в кариерата си и заминава за Маями, където подписва ексклузивен договор с 

Телемундо. Придружават го съпругата му, актрисата Юли Ферейра и дъщеря им Лусия, тогава на две години. Двете са били силата и основата, за да пожъне успех кариерата му на международно ниво. „Юли и дъщеря ни са най-големите ми любови“. „Призракът на Елена“ („El fantasma de Elena“) е първият проект на Фабиан след като подписва ексклузивен договор с американския гигант, следват „Наследниците дел Монте“ („Los herederos Del Monte“), „Сърцето ми настоява“ („Mi corazón insiste“), „Смело сърце“ („Corazón Valiente“) и „Дама и работник“ („Dama y obrero“). В „Смело сърце“ („Corazón Valiente“) играе добрият, партнира си с Химена Дуке, а двойката им Уили – Саманта се превърна в една от най-любимите на публиката, 

химията на екрана беше толкова експлозивна, че всички мислеха, че любовта им се е пренесла извън екрана. Съмненията се засилиха, когато Химена съобщи тогава, че е разделена с Карлос Понсе. Но както Дуке, така и Риос отрекоха, че между тях има нещо повече от добро приятелство. В „Дама и работник“ („Dama y obrero“) се преобрази отново в лошия – Томас Виямайор, който беше обичан и мразен от зрителите. Фабиан е талантлив и умее да се разнообразява, когато трябва да избира нов персонаж. През миналата година подписа нов договор с Телемундо за четири години. Все още не знае кой ще бъде новият му работен проект за Телемундо.

 Избиран е за един от 50-те най-красиви на списание „People en Español“, както за най-красиви тела на „Tv y Novelas Puerto Rico“. Наскоро се снима във видеоклип към песента на Адриана Лусия „Отново дишам“ („Vuelvo a Respirar“), който можете да видите оттук. На 5-ти април, събота, от 23 часа българско време ще има туиткам с актьора.

– Очите ти блестят, когато заговориш за дъщеря си Лусия…

Лусия или Лулу, както й казваме, е родена на 18 декември 2008 и откакто дойде, е голямата ми любов. Винаги съм мечтал за такава дъщеря и жената, която Бог ми даде. Чувствам се благословен.

– Да си баща ти промени живота…

Да, най-важното беше да открия, че съм способен да обичам по този начин. Да разбереш тази прекрасна любов е много лично и истинско чувство, което можеш да разбереш, когато имаш свое дете в ръцете си.

– Каква е Лусия? Какво правите заедно?

Лусия има по нещо от двама ни и друго свое нещо. Това е добре, защото я учим да бъде истинска, да се ръководи по своите инстинкти, да е дисциплинирана, любезна. Тя е благородна, с характер, но без да е властна. Опитваме се да я накараме да разбере, че един мъж трябва да я уважава и да я подкрепя. Обичаме да си играем, без значение на какво, смеем се, ходим на плажа. Свободното ми време е за нея и съпругата ми. Много сме обединени и всеки ден прекарваме известно време заедно. Всяка неделя за нас е ден на семейството. Лусия знае, че този ден е за нея. 

– Виждала ли те е да играеш?

На нея не й харесва да ме гледа, много е ревнива, понякога не й допада, че хората идват при мен, казва, че баща й е за нея и за никой друг. Един ден в киното дойдоха хора при мен за снимки и ми каза ‘тате, не знаех, че те обичат толкова’, мисля, че тогава разбра работата ми и се научи да я приема. Макар че предпочита да ме гледа в сериали за деца.

– Тя иска ли да стане актриса, и двамата с Юли сте актьори?

Изобщо не й харесва, мрази тази работа. Тя сама ще си избере професията.

– Искаш ли още деца?

С две-три бих бил щастлив. Бихме искали друго дете, с Юли чакаме точния момент. Лусия също иска да има сестричка.

– Как си спомняш първите ти стъпки в актьорството?

Помня сякаш беше вчера. Мечтаех да стана част от този прекрасен свят, усещах, че щях да го постигна, но да се впусна по този път и да го извървя… беше пълен с успехи, поражения, триумфи, неуспехи, падания, ставания и днес повече отвсякога осъзнавам, че просто трябва да стигнеш, а и да вървиш по него. Да започнеш сам да оформяш съдбата си. Това ме плаши най-много, да не сгреша. Мисля, че досега не съм, вървя добре и се надявам да продължа добре. Най-хубавото в живота е да сбъднеш мечтите си.

– Имаш дълга кариера, международно признание… как се справяш със славата?

Уважавам обичта на моите хора, която ми позволява да влизам в телевизорите им и благодаря всеки ден на Бог, че ми позволи да бъда актьор и да бъда признат.

– Ако не беше актьор, какво щеше да станеш?

Професионален състезател по мотокрос.

– Ти си от Колумбия, отиваш в Маями по работа. Какво беше началото ти в САЩ?

Имах късмет, преди пет-шест години, да се явя на прослушване за новела в Колумбия, която бе в копродукция с Телемундо, казваше се „Силикон за рая“ („Sin senos no hay paraíso“). Тогава се правиха прекалено дълги кастинги, аз исках да се явя и получих ролята. Така започна всичко, теленовелата имаше голям успех, компанията искаше да работи отново с мен. Подписахме договор и сега продължавам с тях. 

– Реализира ли американската си мечта?

Чувствам се привилегирован от кариерата, която имам, въпреки това, знам, че нищо не е сигурно и всеки трябва да е готов за предстоящото.

– Монтекристо от „Призракът на Елена“ („El fantasma de Elena“) е първият ти персонаж, откакто дойде в Маями. Трудно ли ти беше да го направиш?

Когато започнах да работя с Монтекристо, мислех, че скоро ще доминира над мен, понеже не намерих пътя, по който да ми пасне героя, но благодарение на Бог съм доста силен в моите неща и го „обладах“ напълно. Оставих го той да говори, а аз му се подчиних.

– Как правихте сцените с бой със Сегундо Сернадас. Ползвахте ли двойници, за да не се контузите?

Не. Направихме само една сцена с двойници в началото, беше доста сложна битка, много бойни изкуства и не рискувахме. Но, след това решихме тези сцени да си ги правим ние, за да са по-достоверни и за да се видят героите каквито са – диваци, които се борят като такива, без перфектността на бойните изкуства, а с инстинкт, както дойде. Прекрасно е да работиш със Сегундо Сернадас.

– Какви бяха отношенията ти с останалите актьори в „Призракът на Елена“ („El fantasma de Elena“)?

Много добри. Разбирах се добре с всички. Имам философия, когато работя в теленовела. Щом отида на снимачната площадка, съм трансформиран в Монтекристо или който герой съм. Не мога да им говоря, както в реалния живот, понеже не ми харесва, искам да го направя добре и в началото не ме разбираха, но след това разбраха какво правя.

– Помогна ли ти това, че Юли беше с теб на снимките в първите епизоди, където тя играеше Сандра, любовницата на Монтекристо?

Помогна ми, тъй като бяхме заедно през цялото време. Беше като подарък от Бог това специално участие на Юли, беше прекрасно.

– Защо героинята й не продължи?

Тя беше любовница на Монтекристо, а героят ми щеше да има радикална промяна в историята, тя щеше да остане като любовница, но нямаше да има смисъл. Тя беше с него, докато спря да бъде дивак и се превърна в по-модерен тип, за да накара Елена да се влюби в него. До там стигна Юли.

– Беше ли лесно да направите сцените със съпругата ти?

Не. Опитвахме се да ги направим възможно най-реални. Юли е голям професионалист, щом ги правихме, забравихме кои сме и дадохме най-доброто от себе си. Но беше сложно, не беше лесно.

– Как реагира Юли като те гледа в любовни сцени с други жени?

Добре. Знае колко съм силен и как работя, предпочита да не гледа тези сцени, тъй като давам всичко от себе си и ако трябва да се смея, се смея наистина, ако трябва да целувам, целувам наистина. Затова не гледа сцените. 

– В началото връзката ти с Юли е била невъзможна. Разкажи ни…

Беше невъзможна, защото свекърва ми не ме харесваше, но това ме накара да се боря за нея и вече 13 години сме женени и имаме това съкровище Лусия. Обичам ги!

– В „Смело сърце“ („Corazón Valiente“) имаш доста горещи сцени с Химена Дуке дори имаше слухове, че сте заедно в реалния живот…

Направихме супер клик с нея, разбирахме се прекалено добре, затова сцените се получиха супер реални. Обичам я много, мога да я заведа при дъщеря ми да си играят, както аз със сина й. Постигнахме персонажите ни да се влюбят и публиката да го повярва.

– Но ти ли беше третият, причината поради която Химена и Карлос се разделиха?

Винаги се появяват такива слухове, когато се види достоверност в сцени като нашите, но всеки си знае истината. Най-добре е да си спокоен и времето ще покаже дали е вярно или не. 

– Този слух навреди ли на връзката ти с Юли?

Имам доста уверена съпруга, освен това красива и интелигентна. Тя е актриса, прекрасна, със страхотно семейство. Знае, че това е само слух, част от шоуто. Сега е нейн ред да премине през това. Преди време се говореше същото за нея и Марлон Морено, цяла Колумбия се влюби в двойката им и се появиха такива слухове. Но времето показва истината.

– Как се подготвяш за любовните сцени в дадена теленовела?

Практикувам сцените си 10-15 минути преди това, за да се получат перфектни и партньорката ми да види, че искам да се получат добре, а не за да съм с актрисите. Имам доста красива съпруга в живота си и само фактът, че я имам, ме кара да гледам с други очи на всяка друга жена. В работата се опитвам да направя нещата реални, да говоря с партньорката си, да се чувства добре и свободна в тези сцени.

– Как се подготвяше преди всяка сцена в „Дама и работник“ („Dama y obrero“)?

Първо, се поверявам на Бог, защото това е доста силен персонаж, доста коварен, доста неща могат да го засегнат емоционално. Концентрирах се много. На екрана героят ми изглеждаше сякаш е потънал в тъмен свят и това се постига само с концентрация.

– Томас Виямайор, героят ти в „Дама и работник“ („Dama y obrero“), беше ли предизвикателство за теб?

Този персонаж е най-трудният, който съм правил досега, има нюанси трудни за изпълнение. Той е алкохолик, манипулатор, очарователен. Трябваше ми голяма концентрация, за да кажа толкова силни неща и да не изглежда грозно.

– Феновете не те ли намразиха заради Томас?

Напротив, впечатлен съм, тъй като феновете са се увеличили, приеха този персонаж, в САЩ го обичат много. В началото пуснах моя снимка с текст: „Днес се роди Томас Виямайор и се надявам да го мразите с любов“ и вярвам, че точно това се случи, обичат ме, но в същото време мразят Томас, това исках, да изтрия предишния си образ в „Смело сърце“ („Corazón Valiente“) и да дам ново име.

– Сякаш лошите персонажи са запазени за теб. Означава ли, че по-добре се справяш с лошите, отколкото с добрите?

Злодей или не, винаги давам най-доброто на всеки персонаж. Правя усилие всеки герой да е различен.

– От всички изиграни герои кой е бил най-изискващ?

Все още не съм го реализирал, понеже всеки персонаж е белязал професионалния ми живот по един или друг начин.

– След „Дама и работник“ („Dama y obrero“) какво следва?

Имам ексклузивен договор с Телемундо, така че сигурно ще правя друга теленовела скоро, въпреки това през последните години не съм спирал да работя, седем теленовели последователно имам, надявам се сега да ме оставят малко да си почина преди да почна нов проект, който за момента нямам идея кой ще е.

– Какви са ти бъдещите планове?

За момента смятам да играя само в теленовели. Имам да направя още две за Телемундо, след това ще почна да играя в серийни филми и в киното. Искам да вървя стъпка по стъпка, спокойно. Киното е последното нещо, на което искам да се посветя и се подготвям за този момент.

Феновете ти…

Най-важното за мен е да благодаря от сърце на всичките си фенове. Не ме интересува дали печеля награди, да имам любовта и доверието на публиката и на феновете си ми стига.

Любими:

Цвят – син

Певец – Карлос Вивес

Певица – Адриана Лусия

Група – Guns n Roses

Песен – „Лусия“ („Lucia“) на Карлос Вивес

Актьор – Марлон Брандо

Актриса – Юли Ферейра

Филм – „Троя“

Хоби – четенето

Храна – паста

напитка – вино

дрехи – кежуал

място за ваканция – Курити, Колумбия

Би се описал като -силен, дисциплиниран, прав във всичко и влюбен в живота

Comment

