The TV Boy: „PR съобщенията не са на мода, време е да се обърне повече внимание на самата телевизия“

tvboy

Администраторът на „BG TV News“ The TV Boy за бъдещето на сайта, на телевизията и защо да се пише за нея.

– Първо няма как да не те попитаме защо се криеш зад псевдоним и не заставаш с истинското си име в мрежата.

– Моето име не значи нищо, ама абсолютно нищо. Дори и да си го кажа, едва ли някой ще го вземе на сериозно. Ако вече приложа снимка тогава може би някой ще се сети кой съм, но не виждам смисъл от това. Важен е не човекът, а какво прави. В моя случай – пиша статии. А и псевдонимът придава една особена загадъчност и привлича внимание.

– Бил си на национален екран в праймтайма почти година, това ли те запали по телевизията като цяло?

– Именно това изигра важна роля в насоките ми и в това какво искам да правя. Телевизията ми се стори супер интересна тогава, а бях доста малък. Постепенно започнах да се интересувам повече, понаучих някой неща, запознах се с някой хора и така стана всичко.

– Как се реши да участваш в проекта „BG TV News“? Преди си бил модератор в голям медиен форум, оттам ли тръгна всичко?

– Общо взето – да. Бях модератор на форума „URBN Talk“ към „URBN Media“ в продължение на близо година. Случиха се едни доста неприятни неща там, но не искам отново да се връщам в подробности към тази тема, тя е дъвкана и предъвкана, а аз гледам само напред. Стартирахме „BG TV News“ заедно с моите колеги от „URBN Talk“. Първоначално избрахме името „URBN TV“ с идеята да предложим нещо повече на потребителите на форума по простата причина, че той си остана изцяло телевизионен, а от телевизионен „URBN.BG“ стана градски сайт за култура. От „URBN Media“ обаче реагираха много остро на нашия блог, а идеята ни изобщо не бе да нарушаваме никакви права. За кратко ни се установи една рубрика за телевизия в главния им сайт, но не се чувствахме никак комфортно там. За това решихме да стартираме „BG TV News“. Решихме да заемем една ниша, която бе развита от други сайтове, които обаче вече не съществуват. Тя се оказа изключително успешна. Сайтът ни предложи това, което искаха читателите – ексклузивна информация. И резултатът е видим – ние сме най-успешният ТВ сайт с повече от 1000 посещения дневно, за месец и половина съществуване имаме повече общо 50 000 посещения. Никой до сега не е стартирал по този бих казал летящ начин.

– Много хора обаче не ви приемат на сериозно, може би защото сте абсолютно неизвестни и стартирате „аматьорски“ – с безплатен хостинг и домейн.

– Българинът е свикнал да гледа с недоверие към всичко ново, към всичко което не се вписва в общо приетите представи за сайт примерно. Истината е, че всички са го почнали оттам – с „фрий“ хостинг и домейн и непрофесионално-любителски. От Телеманиак до ТВ България и Олл Медия.БГ. Да, ние сме непрофесионалисти, любители сме, по-голямата част от екипът ни е на възраст около 17 години, но това е и уникалното – трудно днес можеш да срещнеш някой на моята възраст запален по самата телевизия. Тръгва се трудно с плахи стъпки, но след това обаче постепенно нещата си получават. А и ние нямаме реална конкуренция – за момента има само един подобен „блог“ на нашия, и един сайт за сателитни новини. Останалите по-сериозни играчи просто изчезнаха.

– Днес стана ясно че стартира отново сайтът „Telemaniac.com“ на бившите ви управници от „URBN Media“, той бе и първият и най-успешен ТВ сайт. Притеснявате ли се, че ще ви „вземе хляба“?

– Да се страхуваш от конкуренцията може би е най-ненормалното нещо. От нея можеш единствено да се учиш да поправяш грешките си. Да „Телеманиак“ бяха най-успешния сайт и развиха ТВ нишата, те стартираха точно като нас – като любителски и хоби сайт и еволюираха в нещо голямо, но промениха профила си и ги нямаше дълго време, така че това със сигурност ще се отрази. Повечето такива сайтове наблягаха единствено на PR съобщенията, без да предлагат нещо ново. PR съобщенията не са на мода, време е да се обърне повече внимание на самата телевизия, трябва нещо ново, което не е казано от самите телевизии. На мен също така ми направи впечатление как така от „URBN Media“ изведнъж след като подновихме сайта си решиха да върнат обратно „Телеманиак“, но това вече е друг въпрос. На колегите мога да пожелая единствено успех в начинанието.

– А защо трябва да се пише за телевизията? Какво повече има от това, което обикновено сме свикнали да виждаме зад екрана?

– Телевизията е нещо магично. Ние я гледаме всеки ден, слушаме я, но не разбираме какво се крие зад всичко това, как става целят този огромен процес. Хората искат да разберат какво ще се случи по любимите им програми, как ще случи, искат да знаят какво ще стане, искат подробности, които не научават от екрана. Телевизията движи животът ни, поднася ни информация, забавлява ни, отвлича ни вниманието, кара ни да се чувстваме добре, а почти нищо не знаем за нея конкретно. Затова сме тук – за вдигнем завесата. Телевизията е една „скрита лимонка“ която се оказва далеч не това, което виждаме на пръв поглед. За това е „BG TV News“ – да разбули тези неща.

– Какво предстои за вашия сайт? Как ще се развива, какво ще предложите? Вече стартирахте някой проекти извън „BG TV News“, как ще продължите с тях?

– „BG TV News“ има още много какво да предложи на своите читатели. От днес ще наблягаме повече на анализите и коментарите, на нещата, които другите пропускат да споменат. Оставаме и на вълна „ексклузивни новини“. Обмисляме и нов по-професионален дизайн на сайта. Вече стартирахме първият си нов проект – BG TV Play. Членовете на нашият екип са едни от най-големите ъплоудари на анимации в мрежата, така че стартът на един такъв сайт беше направо неизбежен. BG TV Media управлява най-голямата фен-страница на Cartoon Network Bulgaria, както и страницата на Seven-Eight Productions, партньори сме с най-добрия сайт за сериали в българия „Telenovellas News“, както и с най-добрият сайт за „Disney Channel“ – „Disney Online“. Подготвяме и още други изненади, които нашите потребители ще очакват съвсем скоро. Има още много какво да предложим.

– Какво ще ни пожелаеш?

– Сядайте си на трибуквието и учете латински! (смее се)

Интервюто взе Валя Николова.

Един отговор на “The TV Boy: „PR съобщенията не са на мода, време е да се обърне повече внимание на самата телевизия“

  1. Pingback: “На Седмия ден” 15 декември 2013 | BG TV News·

Comment

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s