bTV Action + УЕФА Шампионска лига = втори по гледаемост канал

Actionratings22

bTV Action стана втора по гледаемост телевизия вчера вечерта. Това се случи благодарение на двубоя от УЕФА Шампионска лига – Милан-Барселона. Каналът не за първи път постига рекордна гледаемост именно заради двубой от турнирите на УЕФА. Знае се, че bTV Media Group притежават правата за Шампионска Лига, Лига Европа и Суперкупата на УЕФА до 2015 година.

Вижте цялото прес-съобщение по-долу:

Шампионска лига извежда bTV Action на второ място по гледаемост сред младата аудитория на 22 октомври

bTV Action спечели второто място в борбата за зрителското внимание сред младите вчера, 22 октомври, по време на излъчването на двубоя от УЕФА Шампионска лига – Милан – Барселона. С интереса към груповата фаза на най-престижния клубен турнир в Европа нишовият канал на bTV изпревари всички национални телевизии, освен лидера bTV в таргет групата 18-34 и се нарежда на трето място сред електронните медии в другите два таргета 18-49 и All 4+.

В часовия пояс 21:40 – 23:40ч. bTV Action убедително заема втората позиция по гледаемост  сред зрителите на възраст 18-34г., като аудиторният дял достига 14 %.

Срещата между Милан и Барселона, играна вчера, е гледана от близо 159 хил. души и отбелязва 8,9 % аудиторен дял на национална база All 4+.

Comment

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s